10.4.08

Telefonmissen


Här är min nya telefon. Min är dock svart. Jag råkade köpa fel. Hade spanat in en på hemsidan för ett tag sedan. Så var jag en sväng förbi Telenor igår och köpte, vad jag trodde var denna telefon. Så när min sambo drar upp paketen för att kolla in den, så säger han: men det här är ju inte den du sa att du ville ha! Nähä... Så vi gick in på sidan och kollade och det var visst den här jag hade kollat på:

Det enda jag mindes var att man kunde ändra låt på utsidan, och det kan man ju på min telefon! Såhär i efterhand ser jag ju att den nedre är betydligt lyxigare - vilket säkert också betyder mycket dyrare. Och på det stora hela - jag bara ringer och sms:ar med den så det spelar ju egentligen mindre roll! Jag är nöjd med min W380i.


Bilder: sonyericson

Inga kommentarer:

Besökare