29.4.08

Ledig tisdag

Jag vet - har bloggat sjuuuukt lite det senaste. Förra veckan jobbade jag alla dagar och helt enkelt varken orkat eller hunnit. Men idag är jag ledig! Nu är jag hemma hos föräldrarna och har suttit ute i trädgården och solat. Gav upp, för trots arton grader, så blåser det storm och det kliar i näsa och ögon så jag blir tokig! Har ju pollenallergi. Så nu sitter jag inne och nyser. Ska förbi min kära mormor och prova klänningen jag köpte på second hand för ett tag sedan. Har inte mätt av den än... Sen blir det min älskade frisör som ska få ett besök! Ha en skön dag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej älskade vän!!

Det är så spännande dethär med blogg! Funderar på om man kan ha nått bildgalleri? Var inne och kollade på min statistik och det såg bra ut! Looking good!

Ska slänga mig i sängen och kolla på desperate strax!

Saknar dig!!! pus puss

Anonym sa...

maste kolla:)

Besökare