8.4.08

Det här är en sång till dig min pärla

Det finns vissa människor som oväntat kommer in i ens liv och blir en del som man verkligen inte förstår hur man kunde klara sig utan. Människor som får en att skratta tills man nästan inte kan andas mer, som slår in ens favoritgodis i present de dagar man bölar som värst, som man delar sådär härliga minnen med att man sitter och ler fånigt själv hemma i soffan när man tänker på dem. Som har städat ens lägenhet, när man kommer hem från en helvetessöndag med femton timmar på jobbet, människor som man kan lita på till hundra procent och som är så fantastiska att man tackar varje dag för att man får ha dessa personer i sitt liv. Den här sången är till dig min pärla. För du är utan tvekan en sån här person för mig. Kärlek och massa chakarones. Tänk att det är vi som dansar!! Puss & I love you.

1 kommentar:

Anonym sa...

buuuhäääääähhhh!!!
jag är beviset att man kan skratta och böla samtidigt, för det gjorde jag nu!
Jag blir sådär fånigt glad varje gång jag hör den låten! Sitter och ler så där brett!
Puss puss på dig vännen min!

Besökare