7.4.08

På semestern

So I'm back. Efter en weekend i Danmark, och en magbakterie senare. Danmark var helt underbart. Men alldeles för fort, och jag var alldeles för sjuk för vad som är rättvist när man är på semester. Men så är det ju också återkommande att livet inte är så rättvist alltid.

Min sambos underbare, fyraårige brorson är inte fullt nöjd med sin mat, när vi sitter på överklassrestaurang där alla rätter heter något som kräver minst arton meningar och kostar därefter:

"Men såndär fågelmat äter jag i alla fall inte". (syftar på några solrosfrön)

Även det värsta magknip kunde glömmas för en stund av skratt, efter en sådan kommentar.

Åk till Skallerup Klit och missa för allt i världen inte Romulus-badet. Ångbastu med eukalyptus efter ett dopp i åtta grader kallt vatten var en vicks blå för kropp och själ.

Nu ska jag spana in sista avsnittet av Gossip Girl. Jag är lite seg, jag vet. Så jag har plöjt igenom hela säsong ett idag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej darling!!

det var så kul att prata med dig igår - vi måste träffas snart!!
saknar dig like crazy!

Maria sa...

älskar dig mest darling... å du var så söt med det där med chakaron... puss puss

Besökare