30.7.08

Idag blir det shopping






Idag är solen inte riktigt så gassande som igår, så jag tänkte bege mig på en liten shoppingrunda. Har en liten fundering på att åka ner till Göteborg, men jag får se om jag orkar det.

Det jag behöver är sandaler. Jag brukar inte vara vän av shopping vid fel tidpunkt, men jag har verkligen slitit ut min gladiatorsandaler från Björn Borg, så jag måste införskaffa i ett par nya. Jag ångrar så att jag inte köpte Din Sko´s Acnekopia för tvåhundra spänn när jag var i Trollhättan. För det priset kan jag leva med att det är syntet. Men dessa ovan är alla fina. Kommer från Vagabond, Tiger och Bianco.

Det ser, peppar peppar, ut som att vi åker till Rhodos. Syster blir sakta, sakta lite bättre. Oavsett så har vi beslutat att jag kommer åka, i värsta fall får någon annan familjemedlem ställa upp som min medresenär. Men självklart satsar vi på jag och syster åker. Så jag måste även shoppa lite solkräm och en ny bikini till resan. Beställde förresten fyra stycken pocket från Bokus igår också. De hade snabbleverans så de ska komma idag eller i morgon.

Inga kommentarer:

Besökare