15.7.08

The Dress with the large D


Jag hade hört att den var gorgeous. Något utöver det vanliga. Men att den skulle vara såhär underbar, det hade jag inte förväntat mig. Det är svårt att se på bilden hur fantastisk denna klänning är. Men en sak är säker. När jag såg den, visste jag att jag hade hittat min framtida brudklänning. (Om den dagen kommer i framtiden). Tänk er den i ivory, smal nedtill och med långt släp. Mitt egna Carrie-bröllop! The Dress of my Dreams!! Okej nu tar jag ner mig själv på jorden lite. Dags att ta på regnstället och åka och klippa häcken.

2 kommentarer:

jess sa...

Jamän jag sa ju det.. :) Och nu måste vi vänta ääääända till november innan denna fantastiska skapelse behagar komma in i butik. Suck. Vad ska man ha på sig tills dess ;)

Hoppas du njuter och har en underbar semester hittills.
Kram

Maria sa...

nja...vi får väl se hur länge man behöver vänta ;) idag har vi varit på ikea och köpt vårt kök. herregud vad lådor det blev!! nu är det bara tre dagar kvar för dig!! kram kram

Besökare