21.7.08

Throwing the towels


jag kastar in den nu

Jag är trött. Jag har varit på morgonpromenad, bänt upp spånskivor, klipp gräset, dragit upp femhundratusen nubb ur ett golv, gått för att träna box men det fanns ingen instruktör, så det fick bli en till promenad. Jag har köpt Elle, ett nytt lustigt bröd, en kaffetermos eftersom jag är vuxen nu, tittat på ett avsnitt av Morden i Midsomer efter som alla satar snackar om hur bra det är. Pratat med en kär vän, ätit för många kanelgifflar och tre chokladwafers. En pizza har jag också tryckt i mig (men inte bara jag) och surfat på eBay efter en födelsedagsklänning, funderat på om jag behöver mer skor och suckat över att jag måste borsta tänderna. Ikväll igen. Så nu kastar jag in handduken för idag. Och tar lite luft. Godnatt.

Inga kommentarer:

Besökare