28.7.08

Klänningen

Den var för liten. Om jag kör en diet så kommer den passa. Ja alltså om jag beställer en storlek större. Om jag köper två storlekar större så är den nog lagom utan diet. Tog fram klänningen på bilden nedan. Hade den på bröllop i september förra året. Har provat den en gång innan och då var den lagom. Det var den inte nu längre.

Saken är att jag trivs faktiskt bra med mig själv just nu. Jag lider inte utav det. Och vågen visar inte mer kilon än innan. Jag har semester. Jag är supertaggad att köra igång med träning och bra mat. Men inte nu. Inte när mina dagar består i att ligga på stranden, äta en glass när jag känner för det, sticka iväg och ta en pizza när vi inte orkar laga mat. För det tycker jag är livet det. Resten kan jag ta om två veckor när jag börjar jobba. Så jag kanske beställer två storlekar större. Vi får väl se. Jag mår bra just nu.

Inga kommentarer:

Besökare