14.7.08

Magasin

En tidning som håller vad den lovar

Jag ska erkänna, att jag alltid varit skeptisk till det här med inredningstidningar. Har alltid tyckt att det är bortkastade pengar, då det innehåller få saker som jag verkligen blir inspirerad av. Men nu när vi ska flytta till hus, så känns det lite mer motiverat att lägga pengar på dem lite då och då. eftersom man är fri att göra vilka förändringar man vill, jämfört med i en liten hyresrätt. Vi köpte häromdagen tre stycken tidningar. Residence, Plaza Interiör och 25 underbara hem. Förstnämnda har jag bläddrat lite i tidigare, bla när vi bodde på Avalon och jag tyckte den var helt okej. Vi är inte mycket för den lantliga stilen, och det fanns inte så mycket av i denna. Plaza har jag inte tittat klart i men den verkar sådär. Däremot var jag helt begeistrad i sistnämnda. Det var verkligen 25 underbara hem! Vilken inspiration och vad mycket variation. Det är ju alltid "hemma hos"-reportagen som är bäst i inredningsmagasinen och idén att göra en tidning med endast sådana, är magnifikt bra. Köp den, inspireras och njut. Jag har aldrig tagit två timmar på mig att läsa igenom en tidning av detta slag. Längtar redan till 30 september då nästa nummer kommer i butik!

Inga kommentarer:

Besökare