18.7.08

Ny frisyr

Igår fick jag ett mms, när jag var på fest med mina väninnor. Detta resulterade i att jag skrek som en galning och alla undrade hur det var fatt med mig. Anledningen till mitt utbrott, var att mms:et innehöll en bild på min käresta. Och det kanske inte låter som de borde ge anledning till kollaps. Men det var en liten detalj som gjorde det. Nämligen den att han rakat av sig allt hår på huvudet! Jag har aldrig ens kunnat föreställa mig honom, med sitt mörka tjocka hår, utan hår på huvudet. Och när jag vaknade i morse och vände mig om i sängen, blev jag nästan rädd. Tur att det växer ut.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Klaga inte. Han var ju snygg i rakat. Snyggare än backslicken tyckte jag. :)

Maria sa...

anonym: says who? haha ja han har faktiskt fått många positiva kommentarer.

Besökare