16.7.08

Onsdag

Det har varit fantastisk dag hittills! Klockan 06.59 ringde en kille från brädgården och sa att de stod vid huset med trettiotvå gipsskivor á 20.3 kilo styck. Tur att jag har en underbar man, som åkte iväg och löste detta. När jag vaknade nu när han kom tillbaka för en stund sedan, var det med en grym förkylning, och apont i halsen. Dessutom har jag ont i ryggen, för mina sängar är så mjuka. Men jag tror det här blir en bra dag, för solen skiner i alla fall. Och just det, en detalj. Klockan 13.00 ska jag hämta min sjuåriga kusin och underhålla henne ett dygn framöver. Räkna med McDonalds dessutom. Suck.

2 kommentarer:

Nybörjaren sa...

Det kommer bli en kanon dag Mia! tänk, det värsta är över och du kommer få träffa någon som tycker det roligaste som finns är att umgås med dig. Kan det bli bättre?? Sol, slippa laga mat, någon som ser upp till en och mycket skratt! Underbart :D

Sköt om det gumman och hoppas kroppen mår bättre!!
puss puss

Maria sa...

sanam: du är så rar som kommer in och skriver pepp-ord till mig vännen :) haha vad du är härlig!!

hoppas allt är bra med dig iaf!
kram och puss

Besökare