21.2.10

Dagarna som gått

Då var det söndag igen och jag känner mig rätt sliten. Vi är hemkomna efter tre roliga dagar i Stockholm, och idag har vi inte gjort någonting alls. Om en stund ska vi in och se en bio i alla fall.Här kommer bilder från dagarna som gick (jag var kass på att fota men här är lite pics).

I onsdags kväll åkte vi ner till Göteborg och hämtade min nya bil. Han heter Brorsan och han är jättefin...


I Götet hämtade vi även min underbara vän och butikschefskollega som dessutom läser till stylist. Hon gjorde naglarna fina på mig. Vi hade mys, drack vin och satt uppe alldeles för länge...


Väl i Stockholm gick vi till mässhallen som var fint ordnad, med afterski-tema. Här är lite av de plagg som dyker upp i butik om ett par månader.






Vi köpte även coola barnkläder från Name It, då min chef ska öppna en ny butik ovanför vår Jack & Jones och Vero Moda-butik en vecka innan vår öppning. Shit va kul det var - men också svårt!


Slöa jag tog inga mer kort på montrarna än det här på Vila's. Ser ni räven på kanten och renen på väggen? Afterski var det ja!

På kvällen var jag sjukt trött eftersom vi bara sovit några timmar på natten, därav mitt fantastiskt fräscha utseende, men L är desto snyggare! Här väntar vi på goda tapas på Oxid.


Köp det här vinet, det var asgott. Liksaså det vita från samma märke.



På mässfesten på fredagen dök Idol-Erik upp på scenen. Alla förvandlades till fjortistokar och kamerorna åkte fram i en väldig fart. Han skrev på min arm, M hjärta E, hahaha...



2 kommentarer:

Freja sa...

ADHD- bilen mohahahhahaha

Hörs min avundsjuka igenom? Den var jättefin... Vi hörs i morgon!

puss puss

Maria sa...

Haha japp, ADHD-bilen... Han ska heta Brorsan, jag ska förklara varför... Såg att du hade ringt, vi var på bio och nu ringde jag inte tillbaka för jag trodde inte du var vaken... Men vi hörs i morgon, det blir jättebra! puss puss

Besökare