23.2.10

Min tisdag

Idag har vi röjt som galningar på jobbet! Hela vårt stora källarförråd var fullt med skit, plus att all inredning som inte behövdes skulle kastas. Vi hade hyrt en megacontainer som stod utanför köpcentrat och folk var som hökar när vi kom ut med våra lass. Slet åt sig gamla rep, påsar och ville ha en sketgammal tv-apparat. Herregud säger jag...

Efter jobbet tog jag en svängom i huset och handlade lite underkläder och ett nytt träningslinne. Sistnämnda för att peppa mig inför gymet som jag besökte för första gången på två veckor. Min chef fyllde år idag och eftersom jag har allergier och inte tålde tårtan, så hade hon köpt krämbulle till mig...som jag ju var "tvungen" att äta. Det är inte bra att trycka i sig en sådan innan träning, blodsockret låg och simmade nere i fotknölarna. Men överlevde, det gjorde jag.

Nu har vi precis upptäckt att vi kan hyra film genom tv:n (tog bara ett år) så jag måste engagera mig i detta...

1 kommentar:

karin. sa...

Men åh, ibland är ni så otekniska!

Besökare