21.2.10

Valentine's Day


Vi bestämde oss för att hitta på något idag, och bokade en bio i förmiddags. Jag hade aldrig hört talas om filmen, förrän häromdagen. Så i stället för att behöva se nån galen film om en vargman, så lyckades jag övertala mannen om att se
Valentine's Day. Rollistan var onekligen stjärnspäckad, med namn som Julia Robert, Patrick Dempsey, Shirley Mc Lane, Queen Latifah, Jessica Alba, Jennifer Garner, Kathy Bates, Anne Hathaway och många fler.

Vi känner en av snubbarna som jobbar på bion och när han rev våra biljetter, ojade han sig något så väldigt över vårt fruktansvärda val av film. Berra gav mig onda ögat och jag kände att jag låg risigt till. Men jag hade ingen anledning att oroa mig för filmen var riktigt rolig och vi skrattade rejält. Vår typ av humor helt enkelt. Rekommenderas om man vill kila iväg och se nåt lättsamt en annars trist kväll.

Inga kommentarer:

Besökare