2.2.10

Tisdagsstatus

Godmorgon på er! Idag är det ingen vanlig dag, för idag fyller min underbara lillasyster 22 år! Vi ska dit på kalas ikväll, det ryktas dessutom att mormor ska göra smörgåstårta... Jag är ledig och schemat idag är späckat. Dock har jag fått ett störande moment på halsen, nämligen sjuk träningsvärk i ryggen sedan boxen igår. Har tänkt träna bort den med ett Functional-pass vid lunchtid. Innan dess ska jag tvätta våran megahög som samlat sig under förra veckan, äta frukost, dammsuga, städa toaletten, åka och köpa ett par spinningskor, fixa med presenten till syster och ringa ett par telefonsamtal.

Såhär såg jag ut igår. Skit att jag missade att fota utan jackan, för jag hade en ny, fin top på mig igår. Den är glansig och har volanger... Visst låter det bra?

Inga kommentarer:

Besökare