27.2.10

Finfredag

Igår hade vi en mysdag på jobbet. Vi började vid åtta på morgonen och vid tio tog vi kaffepaus. En av tjejerna hade med sig grädde, mandelmassa och semlebullar så vi gjorde goda semlor.


Vi spexade lös med perukerna till skyltdockorna och jag kollade hur det skulle vara att bli blond igen. Jag är ju väldig sugen på det - av en enda anledning - jag orkar inte med den förbannade utväxten. Men att bli såhär blond kommer ju att ta sitt lilla tag... Och det stora problemet är att jag inte trivs med att vara mörkblond eller ljusare brun i håret. Det är liksom vägen dit som jag har mindre lust att uthärda... Konstaterar även att jag inte passar lika bra i långt hår. Page är mer min kopp of te.


Vi packade upp ännu mera kläder. Avslutade barnklädeslådorna och gick på vuxenkläderna framåt eftermiddagen.



Körde spinning efter jobbet och invigde mina nya skor. Vilken skillnad att köra med riktiga dojjor. Väl värt pengarna! Svettigt värre var det, som ni kan se på min träningstopp... Bubblade i relaxavdelningen efter åt, åkte förbi Systemet och åt sedan god mat på kvällen. Risotto med kantareller och oxfilé. Jag konstaterar ännu en gång att det är fantastiskt med en man som är grym på att laga med.



Inga kommentarer:

Besökare