25.2.10

Stel

Godkväll på er! Startade dagen med att se Kronorna förlora i kvartsfinalen. Surt, för det kändes verkligen som att de var det bättre laget... Idag har vi packat upp massor av barnkläder i den nya butiken som ska öppna ovanför oss. Jag fattar fasen inte att människor är så små när de föds. Ja, fast såna tungviktarbebisar som jag var [5 kg] kunde nog inte ha storlek 56 ens vid födseln... Efter jobbet drog jag på afro powerdance. Jag funderar allvarligt på att ringa min naprapat och boka tid för lite nålar i mina extremt stela höfter. Nästan så jag undrar om det är något allvarligt fel på mig. Jag hade ju höftledsluxation när jag föddes, jag kanske kan skylla på det?

Skottade snö när jag kom hem, samtidigt som min smarriga mat var i ugnen. Dock kan jag inte ta åt mig äran för den goda maten, blev nämligen bjuden på den hos en kompis för ett par veckor sedan. Gott blev det i alla fall! Nu måste jag koja, blir tidigt i morgon så att jag kan gå på spinningen klockan 17. Lyx med fredagsträning efter jobbet, då jag i vanliga fall aldrig slutar tidigare än 18 på fredagar. Nu får man passa på!

Inga kommentarer:

Besökare