10.2.10

Utbildning

Nu har jag plöjt igenom lite intressanta och även en del ytliga tv-program. En kväll går fort framför datorn... Det är dags att sova, i morgon sätter jag mig i bilen och styr mot Göteborg. Det är dags för utbildning och denna gång i Visual merchandise. Halva dagen blir teori på Bestsellers kontor och sedan ska vi iväg till den nya Vero Moda-butiken i Nordstan för praktiskt arbete i butik.

Det var längesedan jag träffade de andra merchandise-tjejerna från distriket, eftersom jag skickat iväg en av säljarna i vår butik de senaste gångerna. Nu sitter hon dessvärre hemma i rullstol med ett gipsat knä, min lilla stjärna, så det blir jag som åker denna gång. Å andra sidan är det minsann dags för mig att fräscha till kunskaperna och bli inspirerad. Ser fram emot detta mer än vanligt, eftersom jag inom kort kommer att få jobba med helt ny inredning. Vilket blir totalt annorlunda och en miljon gånger bättre. Vi ses i morgon!

Inga kommentarer:

Besökare