28.6.09

Acc.



När det kommer till kläder handlar jag i princip undantagslöst i butiken jag jobbar. Dels för att jag tycker mycket om vårt sortiment, men även för att jag är för mycket "Vero Moda-patriot" för att göra något annat...

Men om det finns någon kedja jag gillar mycket utöver den jag själv arbetar för, så är det Lindex. Handlar sällan kläder, men lite accessoarer köper jag då och då därifrån. Var inne och hälsade på min vän häromdagen, som jobbar där och hittade ett riktigt snygg halsband samt en väska. Är lite sugen på ett kortare och mer täckande halsband. Väskan finns i cognac och mocca i också men för en gångs skull föredrog jag den svarta. Annars tycker jag oftast att bruna nyanser inte ser lika plastiga ut när det gäller väskor i syntet, men den här var i, som vi skämtsamt brukar säga, "fin plast" för att vara svart. Precis lagom storlek och rem i den längd jag önskar. Det får jag lura lite på...

Inga kommentarer:

Besökare