14.6.09

Last day of the week

Gårdagen bjöd på en spontan barrunda. Vinci, Torget, Vimmel och sedan (hör och häpna) X&Y. Och helt allvarligt, sistnämnda är nog verkligen "the place to be" en lördagkväll. Berra och jag kom dit vid ett och stället fullständigt kokade! De spelade sinnessjukt bra musik och alla verkade vara på toppenhumör. Trots att jag blev utskrattad av 20-åringarna på jobbet och fick kommentarer som "vad gör DU HÄR?!", så hade vi riktigt kul den stunden vi var där. Grand kan ta sig i arslet när det gäller bra DJ´s alltså. Två killar stod och spelade bongotrummor i baren till och med.

Idag mår jag väldigt bra, inte ett uns bakfylla. Sitter nu och låter frukosten sjunka, innan det är dags att snöra på sig springskorna, i ett nytt försök. Jag ska gå ut sjukt försiktigt idag, inte låta springet i benen ta över för då går jag lätt in i väggen. Hoppas att det ska gå bra! I eftermiddag åker jag ner till Göteborg för att spana in Jitex-Dalsjöfors i söderettan.

Inga kommentarer:

Besökare