21.6.09

SIR ELTON JOHN

Fint väder, precis när vi kommit in på arenan.


Förväntansfulla Vero Moda-tjejer


Sir Elton John med diamantprydda solglasögon =)



Vääärldens charmigaste trummis Nigel Olsson. Han har spelat med i Elton´s band sedan 1969 och har gjort 1500 konserter!

Den här killen var verkligen ett original!

Kom precis hem från en underbar kväll på Borås Arena med mina arbetskamrater. Sir Elton John och hans grymt coola band underhöll oss i drygt två timmar med en fantastisk show! När det återstod ungefär fyrtio minuter fick alla som hann springa fram till scen och vi kom fram. Vi stod längst fram vid scen och Elton kom fram och tog i hand. Vem glömde sin kamera vid sittplatsen tror ni? JAG! Så jävla korkat för den resterande delen av konserten var så grym! Han spelade alla sina bästa låtar.



Kan inte beskriva känslan när han drog igång "Crocodile Rock" och hela arenan gungade! Vi dansade som galningar och alla sjöng "nanananana". När låten var slut släcktes scenen ner och Elton gick av men min jobbarkompis började skrika "nanananana" igen och hela arenan sjöng sedan i kör. Sen kom Elton ut och spelade ett par låtar till innan han körde den helt underbara "Your Song". Alla sträckte händerna i luften och jag sjöng med varenda ord i denna vackra sång! Jag kommer aldrig glömma den här kvällen, det blir ett minne för livet. Sur dock att jag missade att få med mig kameran fram, men min arbetskamrat får bjuda på bilderna!

1 kommentar:

Susz sa...

Halloo- älskar du oxå den ¨åten!
En uunderbar kväll alltså!

Besökare