16.6.09

Tisdagen

Idag blir det tråkig bloggning: en resumé av dagen...

I morse när jag vaknade var vädret över förväntan bra. Efter att ha masat mig upp ur sängen bestämde jag mig för att ta en morgonpromenad. Det vore nästan en skam att låta bli när det är så fint ute. Gick samma runda som jag sprang igår kväll och fick lite smått panik när jag insåg att Berra skulle åka till jobbet ungefär minuterna innan/efter jag skulle komma hem. Smart som jag var hade jag varken talat om att jag skulle gå, inte tagit med mig mobilen och inte heller nycklarna. Så jag var lite nervös att han skulle låsa ute mig. Men han stod och stampade irriterat sju minuter i nio och undrade vart jag var...

Jag har varit på röjhumör på jobbet och gnetat av en lång tråklista - det känns så jäkla skönt när man är på det humöret. Dessutom säljer vi sjukt bra så det är kul att jobba!

Direkt efter jobbet bar det av på femårskalas. Så nu sitter jag hemma, mätt och belåten och ska snart hoppa i säng. Blir tidig ankomst till jobbet i morgon, då jag är ledig i tre dagar framöver. Efter jobbet blir det belöning i form av after work med min bästa K!

Inga kommentarer:

Besökare