19.6.09

Full rulle


Hallå där! Den här dagen...blev inte riktigt som jag tänkt mig. Inte så att den blev dålig, men saker och ting blev lite försenade om man säger så...

Igår skulle jag och min härliga arbetskamrat ut och ta en öl. Till saken hör att vi sällan lyckas särskilt bra med att ta just en öl. Det blir ofta lite mer. Så även denna gång... Tillslut kom vi på att det var lika smart att jag sov över hos henne så vi sov till tio och tog det soft innan hon skulle börja jobba klockan tolv. Mina planer var att jag skulle ha avklarat både ICA-handlingen och Bolaget vid den tiden, eftersom vi ska ha firande hemma i morgon. Istället var jag trött, bakis, blek men lycklig. Det blev en omgång i solariet och sen har allt gått i ett! Städa, handla, klippa gräs, arrangera dukning, tvätta, fixa bord och stolar, förbereda mat och drinkar, handla kläder - allt! Dessutom har vi varit på resebyrån och spikat våran resa. Så nu är det 4 månader och 17 dagar tills vi lämnar ett, förmodligen kallt och grått Sverige, för något betydligt trevligare. Nu måste jag in i duschen, sen ska det smörjas bus och målas naglar. Ingen rast och ingen ro!

Inga kommentarer:

Besökare