20.6.09

Midsommarpics

Firandet här igår blev över förväntan lyckat! Trots att vädret var precis som det brukar, och vi valde att sitta inne, hade vi väldigt mysigt. Fördrinken gjordes på blåbärssaft, fruktsoda, vodka, hallon och citronmeliss.


Panik utbröt (i alla fall hos mig) när jag insåg att vi hade glömt att köpa gräslök. Som tur var kom jag på att vi hade gräslök ute i en rabatt! De lila blommorna från dessa smyckade vår midsommarmat.


Paren som hade fått uppgift att köpa snacks, samt jordgubbar och grädde, hade helt klart handlat för ett helt kompani! Men tro det eller ej, allt är slut nu!


I inflyttningspresent fick vi det här underbara olivträdet. Vi blev verkligen jätteglada, då det här är en sak man aldrig hade unnat sig på egen hand. Men så fint! Nu står den ute på trappen. Är lite nervös bara för att jag inte ska hålla den levande bara...



Gubbar och grädde är fina grejer



En annan present vi fick var en drake...som det lektes flitigt med efter lunchen. Vädret var ju blåsigt och bra men jag vet inte om drakflygarna var lite för onyktra?



Alla kläder är från Vero Moda som vanligt och stövlarna är från EKO




Inga kommentarer:

Besökare