24.6.09

Pieces höst -09

Till sist kommer här mina favoriter från Pieces-kollektionen, som även den höll riktigt hög klass, med många vill-ha-objekt.Scarf i två lager med spets och söta små bollar längs kanterna.
Nitar i massor! Snygga armband
Världens coolaste strumpbyxor - tattoo tights. Hudfärgade med olika mönster på benen.
Bilden gör inte den här skinnboleron rättvisa. Den är supermjuk och har nitar. Går lös på tusen riksdaler, men då snackar vi fint skinn.
Midjebälte med kedjor
Bokstavsleggings i riktigt gött material
Skitsnygga bälten med både nitar och kedjor
Balenciaga-inspirerad clutch med dragkedjedetaljer
Och lite Chanel-igt i boleroform. Med rosett dessutom, kan ni tänka er! Den går dock att ta bort för den som inte är lika stor rosettfantast som jag
Hårband med olika applikationer. Ojojoj, jag ser helt klart fram emot höstens mode!

3 kommentarer:

madleen sa...

Ojojoj... ser att jag måste hälsa på dig på måndag o shoppa lite. så många fina saker!! ses om du jobbar då =) kram madleen

eva sa...

ha ha ha ... ser att ni föll för flera av modellerna som jag också blev kär i och beställde till min butik =P

Maria sa...

madleen: jag jobbar varje måndag, du är så välkommen så!

eva: ja, me & I hade grymma grejer!

Besökare