23.6.09

Soft dag



Har varit ledig idag, men var tvungen att åka in och jobba ett par timmar i förmiddags, då vi kör igång vår rea på torsdag. Du som är Clubkund på Vero Moda får dessutom komma på förhandsrea redan mellan 8.00 och 10.oo denna dag! Det krävs alltid mycket förberedelse inför rea, och då vi ska ha möte i morgon kväll så var jag tvungen att få lite mer koll på läget. Så nu blir det hårt jobb i morgon och sen är vi fit for fight att köra!

Käkade lunch med en gammal arbetskamrat och sedan åkte jag hem och myste hela eftermiddagen i solen med en vän. Som ni ser har jag lyckats bränna mig på magen och bröstet. Men va fan, lite färg säger jag inte nej till, med tanke på att jag såg ut som ett lik när jag vaknade i onsdags förra veckan och fick åka till solariet. Såhär snygg outfit har man en ledig dag när det är fint väder! ;-)

Inga kommentarer:

Besökare