10.6.09

Full rulle

Nämen hej bloggen! En lång bloggsvacka, yes box... Jag MÅSTE ta tag i det här med att fixa min laptop, det är så drygt när vi bara har en stationär. Om jag ska skylla på något. Sen har jag bråkat med det här med mms-bloggning i ett par veckor. Men jag får inte till det. I väntan på förbättring av dessa två grejer, blir det kanske lite upp-och ner med bloggandet. Med betoning på ner. Stanna om ni vill.

Idag är det sju grader och ösregn ute. Och det är så jävla orättvist för syrran har sin studentbal idag. Igår var det okej väder med uppehåll. Det ska det bli i morgon med. Men inte på fredag, då blir det regn igen. Och då tar hon studenten. Fan det är inte särskilt schysst alltså...

Men det är schysst av mig att lägga hela dagen på denna tös. Om en halvtimme ska jag hämta henne och köra henne till frisören för håruppsättning. Nästa stopp blir min arbetsplats, där en jobbarkompis
(makeupartist) ska sminka henne . Självklart ställer den snälla storasystern upp och går in och jobbar på sin semester en stund, för att detta ska kunna fungera... Sen ska hon köras hem till föräldrarna för mat och så småningom kliva i sin klänning. Dags för nästa grej - hämtning av baldejt och sen färd till samling med klassen. Sedan tar min Berra över och kommer med finbilen och kör dem till Grand Hotel. Fan vilken bra storasyster jag är alltså. Projektledare - that´s my name.

Inga kommentarer:

Besökare