14.6.09

Lovely


ÄNTLIGEN! Med ruskigt lågt tempo de första tre kilometerna, orkade jag hela vägen runt idag, utan att känna mig döende när jag kom hem. 8,5 km med underbar sol dessutom. Kroppen känns mycket bättre idag, inte lika förkylt. Funderar på att anmäla mig till Kretsloppet. Kanske ingen utmaning att springa en mil, men ändå en kul grej. Just nu känns löpningen riktigt rolig, men jag vet ju att det brukar gå upp och ner. Jag får nog ta och fundera på det där ett tag till...

Nu måste jag snabbt in i duschen, ska köra Berra till hojen som han ska ut och rasta för första gången i år! Han har den inte i vårt garage eftersom vi bodde i stan innan och det som sagt inte blivit tid för några rundor i år ännu. Det betyder att jag får åka stekarbil till Götet och kolla match. Nice...

Inga kommentarer:

Besökare