13.6.09

Rörelse tack


Det kryper i kroppen på mig, jag längtar så efter att kunna träna ordentligt igen, men förkylningen vill verkligen inte släppa helt!

Min löprunda häromdagen var mindre lyckad, då jag snöt mig och fräste mer än jag sprang. Och så längtar jag efter fotbollen. Jättemycket. Men om jag väl ska sätta igång igen måste det vara ett väl övervägt beslut. Jag är ju mästare på att starta nya projekt hela tiden. Men åh vad jag saknar det...

Vid tre fick vi finbesök från våra vänner som numera bor i Stockholm. Det är alltid så kul att ses och ibland önskar man att man inte bodde så långt ifrån varandra! Vi bjöd på midsommarmat - sill, hemlagade köttbullar, färskpotatis, gräslök och gräddfil. Sen blev det jordgubbar med Kesella vanilj och jordgubb/lime till kaffet. Tack K och J för en mycket trevlig eftermiddag!

2 kommentarer:

Elin sa...

Jag är med sugen på fotbollen igen! Vi får hitta någonstans att spela tillsammans :)

Karin G sa...

Tack själva, de va supertrevligt:)

Besökare