22.6.09

Höst -09/Vår -10 Vero Moda








Dagen har varit intensiv, med inköp av Pieces, Only och Vero Moda. Vi har köpt sanslöst mycket fina varor! Leveranserna varierade från september till maj, vilket är ovanligt. Ofta håller man sig inom ett spann på tre. max fyra månader, men idag blev det ett nytt upplägg. Kul, men det gäller verkligen att vara 100% fokuserad och ha huvudet på skaft för att allt ska bli så bra som möjligt. Jag tänkte visa mina favoriter från dagen, börjar med Vero Moda. Dessutom tycker jag att dessa plagg bygger en bra bas i en garderob som ska kunna kombineras med mycket.

Blazer i oversize modell. Kan man inte vara utan i vår. Trashade jeans fortsätter (mamma och pappa, det är lika bra att ni vänjer er vid att jag betalar för trasiga byxor) både till hösten och våren. Dessa är i en skön boyfriend fit och kan kombineras i oändlighet med olika överdelar, både till vardag och fest. Fantastiskt fin klänning med pärlor och paljetter upptill och tunn chiffong nedtill och materialmix syns mycket. Självklart fin till partyt, men även snyggt att kombinera med ett par tighta jeans eller ruffa leggings och mc-boots.

Finner inte ord! Volangblazern med dragkedjor är utan tvekan det snyggaste jag sett på länge. Jag blev helt störtkär vid första ögonblicket. Har du inte köpt en jeansjacka i år - gör det till vårvintern när de kommer in i butik. Oerhört användbart plagg som piggar upp en enkel klädsel som svarta byxor och linne eller t-shirt. Grafiska mönster kommer också stort och den här klänningen är riktigt snygg på. Provade den själv idag och den satt som en smäck. Även den är snygg att klä upp till festen, och klä ner till vardags.

(Stylesen kommer i varierande leveranser mellan oktober -09 och januari -10)

Inga kommentarer:

Besökare