29.1.09

Bloggar jag läser

Tänkte lista några av de bloggar som jag ofta läser. Jag letar dock efter lite nya, inspirerande bloggar, men har inte fastnat för någon. Har du ett tips kanske?

Freja´s Place
Min vän skriver denna blogg, och den handlar om hennes hjärtsjuka dotter Freja och hennes bergochdalbana med sjukhusbesök, sångstunder, glädje och sorg. Jag följde den varenda timma när det var som mest instabilt under Frejas första månader i livet. Nu handlar bloggen om deras "vanliga" liv.

Glitzybloggen
Charlotte i Linköping, som driver webbutiken glitzy.se skriver om jobb, träning, skönhet, mode och massor av annat. Här har vi en tjej som verkligen bjuder på sig själv. (Tex när hon dammsuger naken). Här skrivs det som ingen annan vågar skriva!

Krimskrams
Min Vero Moda-kollega i Jönköping är denna bloggs författare. Ganska lik min egen blogg faktiskt...

Engla´s Showroom
Mest känd som Engla´s Showroom. Har följt bloggen i några år och numera är Engla småbarnsmamma. Söt och godhjärtad blogg som ibland kan bli lite väl gullig, men ändå rolig att läsa.

Hotspot
Absolut bästa modebloggen. Handlar undantagslöst om just mode. Här får man ständig uppdatering om vad som händer backstage i denna värld.

Sophie and the City
Ung stockholmstjej som pluggar mode och har bott i New York men återvänt till Sverige. Handlar om det mesta, men mycket mode. Väldigt god uppdatering med mycket outfitbilder.

thesartorialist.blogspot.com
Streetstyleblogg. Alltid kul att inspireras av människors styling.

facehunter.blogspot.com
Samma som ovan. Fast inte samma ändå. Mycket galna outfits!

Inga kommentarer:

Besökare