20.1.09

Skön dag


Min dag har varit så skön.

Tog det lugnt ända fram till klockan tre, då Gula Faran och jag åkte till gymet. Vi parkerade i världens trängsta parkeringsficka för vi var lata och orkade inte gå för långt till parkeringsautomaten utan skulle promt ha närmsta möjliga plats. Vi har nog umgåtts lite för mycket med jugoslaven och tagit efter hans beteende. Med allra största säkerhet blev ägarna till bilarna bredvid tokupprörda när de skulle krångla sig in i sina bilar. Men vi får hoppas att de var lika smärta som vi!

Efter 10 minuters uppvärmning på crosstrainern körde jag mitt styrkepass, hoppade sedan in i duschen och gick för att fika med min underbara vän J. Vi sjönk långt ner i en skön soffa och sedan flög tiden iväg. Som vanligt när jag umgås med denna härliga människa. Hittade en tre år gammal bild på mig och tösabiten. Och lika go´som hon var när bilden togs, lika go´är hon idag! Tack hjärtat mitt, för att du är en sådan fantastisk vän.

1 kommentar:

Anonym sa...

Å älskade bundisen.. det e jag som ska tacka... jag tycker vi occuperar viskan o gör den till våran egen=) puss

Besökare