8.1.09

En mycket trevlig afton

Kom precis hem från Göteborg, har ätit middag med min goa arbetskamrat ifrån Partille-butiken. Vi har haft en riktigt trevlig och mysig kväll -god chévresallad och mycket härliga skratt. I Göteborg fanns ingen snö alls - här hemma är det ett vitt snötäcke över hela staden. Jag kunde inte motstå frestelsen att slira runt lite med bilen innan... Rallyförare är kanske det jag borde bli?

Idag kom "min" kjol in till butiken. Nu är det ju kanske inte så många kjolar som inte kvalar in i den kategorin. Men i alla fall. Till saken hör att jag har startat projekt "Hålla-i-pengarna". Det är jävligt tråkigt. Utan att spara på orden. Så kjolen får bo kvar i butiken. Snyft. Den är sååååååå fin. Som en Miu Miu fast mycket billigare... Du kanske vill köpa den i stället för mig? Aja skirt var namnet, och kostar 359.95:-

Inga kommentarer:

Besökare