15.1.09

Längtar...

Jag har alltid tyckt att hösten är den roligaste säsongen i en klädbutik. Det är med glädje som jag gärna kurar in mig i snygga och varma jackor, så fort september kommit. Slänger på mig tjockstickade strumpbyxor och lager på lager. Men fy vad jag är trött på vinter, iskalla fingrar, att skrapa bilen på morgonen och alla murriga färger!

Igår var vi på inköp. Leveransperioden på det vi köpte var april och maj. Och nu idag när solen skiner så kan jag inte annat än längta efter alla de här underbara klänningarna. Och efter sandaler och målade tånaglar, grillkvällar, bad, solbränna med fräknar och alldeles underbar sommar! Gör inte ni det också? Här är en försmak av vårens klänningar på Vero Moda. Den här klänningen är helt fantastisk!
Romantisk denimfärgad godbit

Hade jag tagit studenten i år hade jag definitvt gjort det i den här. Syster, den kanske kan vara något för dig - det är ju din tur i år!


Den här säger - ge mig ett par remsandaler och solbrända ben så blir vi ursnygga ihop!



Vilken dröm på sommarens grillfester!

Blommigt blir det gott om i år igen
Den här går jag gärna till stranden i
Mera blommigt...
Det här har vi sett förut, olika mönster i flera lager. Men tröttnat har jag nog inte gjort... För den är ju så fin!

Här är en annan av mina absoluta favoriter!

1 kommentar:

karin. sa...

riktigt snygga. jag gillade speciellt den randiga och den med knappar framtill :) och angående stundent-klänningen, why not?

Besökare