25.1.09

Man ska inte surfa i bilen

Man hinner tänka väldigt mycket när man sitter uttråkad i en bil på en trist motorväg som aldrig verkar ta slut. En sak jag har tänkt på är att mitt intag av mat de senaste dagarna, garanterat skulle platsa in i "Du är vad du äter". Ni vet när de dukar upp allt man ätit på en vecka och sedan sågar en vid fotknölarna. Och man sitter hemma känner riktig avsky mot det man ser. Och skrattar och tänker "sådär onyttigt äter i alla fall inte jag".

En annan sak jag tänkt på är att jag ska springa två mil om fyra månader. Det är nog något jag borde tänka på lite mer än jag gjort det sista. Är det någon som vet var man kan köpa lite disciplin?

En sista sak jag tänkt - eller snarare konstaterat - är att om man vanligtvis lider av rejäl åksjuka i en bil, ska man absolut inte sitta och stirra på en dataskärm i bilen. Så om det är några stavfel eller grammatiska fel i det här inlägget så är det för att jag mår så illa nu att jag inte kan läsa igenom vad jag skrivit. Ha en skön söndag, det lilla som är kvar.

1 kommentar:

Freja sa...

det låter som ni haft en skön helg trots lite shopping! Vi hörs darling!

Besökare