8.1.09

Out of the blue?

Okej. Det är dags att bekänna en sak.

Jag är vanligtvis den som spenderar minst en timma varje dag på olika bloggar, modemagasin, style.com och andra sajter som uppdaterar och håller mig á jour i mitt jobb. De hjälper mig att hålla koll på kommande trender, vad den stora massan i vårt land verkar vara sugna på nästa säsong, och inte minst för att själv få inspiration att få till snygga outfits.

Men S/S 09 kommer troligen att gå till historien som säsongen då Maria hade noll koll.

I alla fall än så länge. Varför? Jag vet inte. Kan det ha att göra med att jag kände mig besviken redan i september? Då jag förstod att våren och sommaren 2009 skulle fortsätta att handla om blommiga tunikor, beige chinos och jeansshorts. Suck. Det kändes liksom inte så intressant. Fint, men inget nytt eller banbrytande. Kommer det här bli en repris av våren 2008 eller är jag helt enkelt så katastrofalt dåligt uppdaterad?

Jag får nog forska lite mer i det här.

Inga kommentarer:

Besökare