24.1.09

Soft, soft, soft...

Godmorgon från ett grått och regnigt Stockholm. Men det spelar inte så stor roll, för jag har det så grymt skönt! Hotellet är ganska litet, men oerhört mysigt. På frukosten nyss var det så lugnt och skönt, jag bara satt och njöt av mitt te och en massa onyttigheter, med en morgontidning framför näsan. Tänk vad lite som kan göra en så nöjd.

Färden hit upp igår var trevlig med några stopp på vägen. Ett av dem i Jönköping hos söta
Jessica på Vero Moda! Det var femton år sedan jag var på A6 senast, så det var kul att åka dit, inte minst för att spana in sina bundsförvanter i kedjan. När man träffar någon som har samma arbete, i samma kedja, finns det hur mycket som helst att prata om... Men darling var oerhört tålmodig och väntade medans vi babblade på om storlekar, utbildningar, butiker och annat.

Idag är det dock hans dag. Han åkte precis ut till Älvsjömässan där
"På Två Hjul", Nordens största mc-mässa äger rum i helgen. Som ett barn på julafton! Jag kände att han var mer lycklig utan mig en sån här dag... Och jag har värsta guldlyxdagen - jag kan göra precis vad jag vill - själv. Helt underbart. Så just nu ligger jag bara i hotellsängen och softar. Planerar en sväng på stan. Men varför ha bråttom när man är ledig?

2 kommentarer:

jess sa...

Du är välkommen tillbaks närsom!! Men helst tidigare än 15 år.. då hoppas jag verkligen inte att jag är kvar.. ;)
Kram

Maria sa...

haha nej det får vi verkligen hoppas att du inte är!!

Besökare