29.1.09

Drömsemester


I natt drömde jag att vi skulle åka på semester. Vi skulle åka med "Pappers-plan". Det var engelska stridsflygplan och man kunde boka avresa från sitt eget hem. Men de där planen kom bara när de hade tid över. Så även fast man hade bokat så var det inte säkert att de kom just då, utan man kunde få vänta i en eller två veckor extra. Tillslut kom det här planet och flög oss till Maldiverna. Det var helt fanastiskt! Vi hade verkligen hamnat i paradiset! Men när vi vandrade runt där på ön, första dagen, kom jag på att jag hade glömt att ta semester. Och att jag borde vara på jobbet precis i denna stund. Sen vaknade jag. Konstig dröm, eller hur?

Om en stund ska jag jogga ner till gymet. Afro Power Dance blir det idag. Jag hoppas jag klarar mig undan den anskrämliga träningsvärk som följde mig i flera dagar efteråt, senast jag körde det passet. Håll tummarna!

Inga kommentarer:

Besökare