19.1.09

Veckans första dag

Idag har jag haft en riktigt bra dag! Fick massor gjort på jobbet och hade ett bra flyt utan sega stunder. Känner mig på väldigt gott humör!

Kanske är det för att vi idag gett butiken betydligt mer vårkänslor, med hjälp av nya jeansjackor, chinos, marina ränder och lite glada och somriga färgklickar? Och kanske är det för att igår var sista readagen? Vilket innebär att vi slipper vika hemska reabord ett bra tag framöver. Tacka vet jag en bra rea, men åh så skönt det är när den är över!

Efter arbetsdagen var det dags för boxpass för första gången sen innan jul. Göta petter vad roligt det är - och sanslöst jobbigt. Träning är verkligen bland det bästa som finns! Jag undrar så varför det finns perioder i mitt liv, då jag helt tycks förtränga detta faktum?

(Och inte fungerade det att lägga upp bilder idag heller. Skit också).

Inga kommentarer:

Besökare