16.4.09

Godmorgon


Godmorgon! Har startat den här dagen med en dusch och sitter nu och dricker te med tidningen i högsta hugg. Igår öste regnet ner när vi vaknade, men idag när jag ska jobba skiner solen igen. Jaja, slår man ut det på ett år, går det nog på ett ut, det där med fint väder och lediga dagar...

Nästa sommar hoppas jag att jag kan ligga i de här underbara utemöblerna från Ikea, på våran förhoppningsvis, färdigbyggda altan. Dessa hittade jag i Allas (ja, min prenumeration har gått ut men ett lösnummer brukar slinka ner i kassan på Ica ibland...) och det är serien Arholma. Möblerna är i rotting som tål både sol och regn. Dessvärre verkar serien vara väldigt ny, för jag hittar den ännu inte på hemsidan. Å andra sidan blir det ju inte aktuellt förrän nästa sommar ändå... Men visst vore det mysigt att starta en solig morgon, med en kaffe och tidning liggandes i denna soffgrupp?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Morbror har en jättebra katalog där det finns rottingmöbler i plast i riktigt snygg design.

Anonym sa...

Moster väntar på en inbjudan på drinkar i de nya utemöblerna! Massa hälsningar från Shanghai

Maria sa...

Ni är allt för underbara släktingar :-) kram på er!

Besökare