2.4.09

Krasch

Mitt i vårt seriösa garderobsplanerande häromdagen, bland linjaler, suddgummin och Excel-ark, kraschade min dator. Jag var för trött för att orka bry mig den kvällen, men har nu börjat inse att det kan vara så illa att alla mina bilder och dokument kan vara borta för alltid. Sätter nu all min tillit till en av kärestans polare att han kan rädda vad som räddas kan... Som tur är har vi fler datorer i hemmet, dock fick jag ett bestämt nej på min fråga om "man kanske kunde installera Photoshop i den här datorn?". Så nu blir det vanliga bilder.

Idag hade vi Clubdag på Vero Moda och dagen startade i ett högt tempo och alla våra goodiebags försvann i en rasande fart. Det är konstigt vad folk vill handla mycket för att få någonting gratis... Men gratis är ju, som bekant, väldigt gott.

I morgon ska jag upp tidigt igen och åka in till jobbet och styra upp vårt lager innan vi öppnar. Så nu är det läggdags!

Inga kommentarer:

Besökare