28.4.09

Lycka ♥

Den här dagen är verkligen helt underbar! Startade med en lång morgonpromenad klockan kvart i sju. Dimman låg som ett täcke över ängarna, när jag promenerade på landsvägarna här ute på landet. Jag kan inte beskriva hur fantastiskt vackert det är här ute, snacka om att vara lyckligt lottad som har en sån vacker natur utanför dörren! Solen kämpade sig igenom molntäcket och fåglarna kvittrade för allt vad de var värda. Sen gick jag lite vilse också, men det är en helt annan historia...

Har just intagit en god fruktsallad, läst tidningen och druckit kaffe. Lyssnar på Morgonpasset i P3 och en skön läsare önskade att få höra den här grymma låten. Solen lyser på en nu klarblå himmel, jag är ledig och snart kommer en vän för att hänga med mig till Ikea. Rätt bra för att vara en vanlig sketen tisdag, eller vad säger ni?

Inga kommentarer:

Besökare