9.4.09

Världens sötaste påskkärring!


Den här påskkärringen är den absolut sötaste jag någonsin skådat! Älskade lilla Freja som snart är sexton månader, är den goaste lilla ungen jag vet. Jag har många gånger skrivit om hennes långa resa här på bloggen. Hennes kamp för att överleva har resulterat i oerhört många tankar och det har varit svårt att sätta ord på alla känslor som har funnits hos en. Att som människa stå maktlös och se ett barn och en nära vän med familj lida så oerhört mycket. Nu mår Freja mycket bättre och hon bjuder in till så mycket kärlek, lycka och glädje. En dag började jag pränta ner lite av mina känslor på papper och idén om att skriva en låt till Freja föddes. Resultatet blev Frejas sång. Texten är skriven av mig med god hjälp av min syster. Musiken är komponerad av Stefan Johansson - tack för hjälpen! Bildspelet har Freja´s mamma och tillika min kära och underbara vän Josefine gjort.
Glad påsk på er!

3 kommentarer:

Freja sa...

du är världens bästa. Kom ihåg det!

Puss

Anonym sa...

Mia du är fantastisk,texten/sången berör verkligen och inte minst Freja, vilken kämpe!
Stolt morbror.............

Maria sa...

Freja: du med :-)

morbror: och jag är rätt stolt över att ha dig som morbror... ;-)

Besökare