5.4.09

Hattkalas

Igår var det så dags för mina tre kära vänners tjugofemårskalas. Alla som var bjudna på festen skulle bära någon form av huvudbonad. Pga av tidsbrist, plockade fram den enda hatt jag hittade i vårt röriga hem. Såhär såg jag ut. Hade helst photoshopat bort mitt tryne, men eftersom jag inte har det inte den här datorn får ni hålla tillgodo med denna mindre snygga bild.

Jeans (sandpapprat till dem själv), top och väst från Vero Moda. Skor Wedins, hatt Myrorna.


I festlokalen hade tjejerna satt upp alla gästers profilbilder från Facebook, samt skrivit en kort presentation om alla. Såhär såg min bild och presentation ut! Väldigt rolig grej måste jag säga, speciellt som en av tjejerna pluggat i en annan stad och gästerna kom från hela landet.


Mina goa vänner, visst är de fina! Diggar verkligen den underbara sidenklänningen i beige från Zara som E bär. Även värdinnetrions fina svarta hattar á la Sex and the City är köpta där.


Min älskade Egypten-resekamrat var ett utav födelsedagsbarnen. Här har hon lånat en annan gästs fina huvudbonad och dansar med sin coola pappa, som nog var snyggast på hela festen!

Mera vänner!


Mannen och jag var extremt trötta efter vår första vecka i huset och lämnade festen pinsamt tidigt för att vara festprissar som vi... Önskar att vi hade pallat att stanna längre. Tack tjejer för en riktigt rolig kväll!

Inga kommentarer:

Besökare