3.4.09

TGIF




Grön klänning och mönstrad tunika från Only
Strumpbyxor och bälte Pieces
Volangkofta och skinnjacka Vero Moda
Halsduk och mössa second hand
Kängor Scorett
Har landat i soffan hemma hos bästa, bästa pappa och mamma. Gott vin och god kycklinglasagne med basilika och soltorkade tomater, gjord på färskpasta. Nu är det Så ska det låta för hela slanten, Markus Fagervall sjunger Fix You med Coldplay (värlens mest underbara låt) och i helgen är jag ledig. Dessutom är det ljust ute fortfarande och jag bara sitter och njuter av att veta att när vi åker hem ikväll, så är det till vårt nya hem. Kan det bli bättre än såhär? Jag tror att jag måste nypa mig i armen.

2 kommentarer:

Freja sa...

pratade med min syrra för nån vecka sen och då sa hon : Faan vad maria är snyggt klädd jämt!

Kan bara hålla med. Snygga kläder på en snygg tjej!

Maria sa...

Haha, va gulliga ni är! Din syster var inne på jobbet igår, hon gav mig en riktigt lång kram som tack för sången. Ni är verkligen helt underbara människor!!

Besökare