4.4.09

Så fantastiskt underbart


Just nu myser jag bara. Det är lördag, solen skiner och jag är ledig. Ni kommer få stå ut med att jag tjatar om det här, men att bo i eget hus är mer underbart än jag någonsin kunnat föreställa mig. Det är till och med roligt att hoppa upp ur sängen halv nio och sätta igång att dammsuga. (Har räknat ut att man behöver ägna sig åt detta minst varannan dag när man har vita trägolv). Det är tyst och lugnt och inte en enda granne som man behöver ta hänsyn till. Idag ska jag pilla här hemma och ikväll ska vi på 25-årsfest x 3. Hoppas ni också får en härlig dag!

Här är en liten skymt av den sista av våra fondtapeter, sen har ni fått se alla här på bloggen. Det som saknas nu är vår betongbänkskiva och blandaren till köket. Den ska förhoppningsvis vara klar i slutet på nästa vecka. Sen är förstås att-göra-listan med alla smågrejer som ska fixas oändligt lång, men vi tar det i den takt vi känner för det.

Inga kommentarer:

Besökare