2.4.09

Nytt

Har tänkt ett tag att jag skulle börja med en ny grej här på bloggen, men det har inte blivit av förrän nu. Eftersom jag arbetar i en klädaffär är det ju perfekt att fånga mina söta arbetskamraters outfits, så att ni kanske kan få se något annat än bara mitt tryne här på bloggen! Idag blev det äntligen av och på bilden är en av säljarna hos oss. (Självklart har jag fått hennes godkännande att lägga upp bilderna här).


Jeans och väst (som jag skrev om häromdagen) från Vero Moda. Linne Only, bälte Pieces och skor Converse. Jag gillar den ljusgula färgen skarpt!



Men ni slipper inte undan mig helt och hållet... Väst (tack snälla Jessica ♥ på A6 som ordnade så att jag fick en tillslut) och top Vero Moda. Jeansleggings Pieces, skor Vagabond, halsband H&M och hårband second hand.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag provade också en likadan väst när jag var i Drammen i helgen, men jag köpte den aldrig...tyckte den var snyggare på bild! :-)
kram från moster!

jess sa...

va så lite så ;)

Besökare