15.1.11

Acc

Några saker fick följa med hem från Details. Mitt efterlängtade skinnbälte hade äntligen kommit in, jag har väntat på det sedan i november. Det är svårt att hitta bra flätade bälten och när man väl hittar något så är de i nio fall av tio i plast. Jag ogillar verkligen syntetskinn och betalar hellre tredubbelt för grejer i fint skinn, både när det gäller accessoarer och skor. Köpte också en grön tubscarf, ett linne och lite strumpbyxor. Det finns inga bättre strumpbyxor än Nikoline från Pieces och jag kommer aldrig att köpa några andra för de är outstanding i kvaliteten. Jag använder varje par minst tio gånger innan de är dags att kassera. De funkar att köra i fyrtio grader och man behöver inte ens lägga dem i tvättpåse, de håller ändå. Att de bara kostar några tior är självklart också ett plus.

1 kommentar:

Petra Fredriksson sa...

plus i kanten är att alla dessa fina accessoarer MAria har köpt hos Details även finns att köpa på nätet, enkelt och billigt hemifrån.
www.detailsonline.se

Besökare