1.1.11

Året 2010

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Garanterat, men eftersom jag har så extremt dåligt minne, så har jag redan glömt bort vad det var...

Har du några nyårslöften?
Att fortsätta leva efter mitt motto, att varje människa skapar sin egen lycka. Jag tror inte att livet blir bättre än man gör det.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja

Vilka länder besökte du?
2010 var första året på väldigt länge, som jag faktiskt inte reste utomlands en enda gång.

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
25 mars, 7 augusti, 31 augusti, 1 oktober

Vad var din största framgång 2010?
Att jag sökte och fick ett nytt jobb, som har gjort mig till en otroligt mycket lyckligare och bättre människa. Jag känner mig som mig själv igen, och det är en lycka större än något annat.

Största misstaget?
Att köra på en asfaltskant och krascha ett däck på min bil, som jag blev tvungen att bärga.

Bästa köpet?
Mina Acne-jeans och min Svea-jacka

Vad spenderade du mest pengar på?
Husrenoveringen och min nya bil

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Det fanns otroligt mycket att glädjas över år 2010, minnesvärda saker som för alltid kommer att finnas i mitt hjärta.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
"Baby got back" Sir mix a lot, "Even in the quietest moments" Supertramp, "Fugitive" David Gray och "Keep on walking" Salem Al Fakir.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Under perioder av 2010 var jag så otroligt nedstämd, ledsen och hade en självkänsla och ett själförtroende, som var kört i botten. Men tack vare min egen envishet och mycket hjälp av goda vänner och familj, lyckades jag hamna på rätsida igen och de sista tre månaderna av 2010 fick jag nypa mig i armen för att förstå att mitt liv är såhär bra nu. Jag är så ofantligt lycklig och tacksam över allt vackert som livet ger mig och de fina människor som finns i mitt liv.

Vad önskar du att du gjort mer?
Kan inte komma på något...

Favoritprogram på TV
Har tittat väldigt lite på TV men ett program som jag följde i våras var Project Runway

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Jag hade en helt perfekt födelsedag! Kvällen innan jag fyllde år åkte Bundis och jag hem till mina föräldrar. Vi åt jättegod mat, drack vin, lyssnade på musik, buggade och hade en helt underbar kväll! På morgonen åt vi god frukost och sedan gick vi ut i skogen och plockade blåbär och kantareller.

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Rockigare än tidigare!

Den bästa nya personen du träffade?
Jag vill inte säga att någon är bättre än någon annan. Men möten fascinerar mig och i år har jag mött människor som har kommit att betyda mycket för mig. Jag har också fått bevisat att människor jag inte längre möter varje dag, fortfarande är lika viktiga för mig och finns där lika mycket nu som förut.

Inga kommentarer:

Besökare