9.1.11

Sunday

Den här dagen har gått läskigt fort! Det känns som att jag klev upp ur sängen för en timma sen, trots att jag var uppe redan vid åtta i morse.

Träningen i förmiddags var så sanslöst jobbig! Och ändå längtar jag redan till nästa gång. Det är nåt särskilt med att ta ut sig så att man nästan vill lägga sig i en hög och dö. Fantastiskt att kroppen orkar så mycket mer än man tror. Vi körde spinning i en timma och jag gillar när det är mer som cykelträning. Inte en massa jumps och position två, utan intervaller i sittande och position tre. Efter två låtar lackade svetten rejält och redan vid fjärde låten hade jag maxpuls. Extra motiverande att vi vände cyklarna mot varandra så man hade andra taggade cyklister framför sig. Styrkan efteråt bjöd på bra övningar och det märktes att alla deltagare var väldigt vältränade, då det inte var några nybörjarövningar. Jag var så otroligt trött, men de sista stationerna fick jag nya krafter och gapade lite på herrarna bredvid som höll på att ge upp och självklart lystrade de, hahaha.

Åkte till stora lillasyster efter träningen och åt lunch. Lilla lillasyster var också där och vi fightades som galningar i Mario Cart. Ärligt talat, kan man bli så förbannad av att förlora på ett tevespel? Nu ska jag hjälpa till och laga lite kvällsmat och sen blir det sängen så att jag orkar jobba hela veckan! Hoppas er helg varit lika lyckad som min!

Inga kommentarer:

Besökare